۱. تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۷۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۵
۲. نمایه: ابزارهای مدیریتی روابط عمومی نویسنده: شیلا چینی ساز حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۹۱۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۴
۳. آینده روابط عمومی نویسنده: کی برنسفوورو مترجم: اسماعیل قدیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۱۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۰
۴. رویکردهای نظری بر مدیریت شرکت های رسانه ای با خدمات عمومی نویسنده: suntjrnstom مترجم: وحیده ترزمی نژاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات تعداد بازدید : ۹۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۸
۵. مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها نویسنده: شفیع بهرامیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه بررسی مخاطب تعداد بازدید : ۱۶۸۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۹۰
۶. نقش نظر سنجی در انتخابات نویسنده: رحیم یعقوب زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی و انقلاب و جنگ جامعه شناسی سیاسی تعداد بازدید : ۱۰۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۷
۱. نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی ناقد: سید محسن فلاح حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۴۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۱
۲. بودجه بندی و اهمیت آن در مدیریت روابط عمومی ناقد: مجید نیکبخت حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۳۶۰۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۶۰۱
۱. دیدگاه: ایجاد فرهنگ سازمانی منسجم «مشتری گرا» برای روابط عمومی ضروری است مصاحبه شونده: علی اکبر فرهنگی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۲۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۷