۱. تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۷۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۰
۲. نمایه: ابزارهای مدیریتی روابط عمومی نویسنده: شیلا چینی ساز حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۸۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۵
۳. آینده روابط عمومی نویسنده: کی برنسفوورو مترجم: اسماعیل قدیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۰۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۵
۴. رویکردهای نظری بر مدیریت شرکت های رسانه ای با خدمات عمومی نویسنده: suntjrnstom مترجم: وحیده ترزمی نژاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات تعداد بازدید : ۸۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۸۲
۵. مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها نویسنده: شفیع بهرامیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه بررسی مخاطب تعداد بازدید : ۱۶۳۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۵۲
۶. نقش نظر سنجی در انتخابات نویسنده: رحیم یعقوب زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی و انقلاب و جنگ جامعه شناسی سیاسی تعداد بازدید : ۹۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۸۲
۱. نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی ناقد: سید محسن فلاح حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۲
۲. بودجه بندی و اهمیت آن در مدیریت روابط عمومی ناقد: مجید نیکبخت حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۳۵۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۶۹
۱. دیدگاه: ایجاد فرهنگ سازمانی منسجم «مشتری گرا» برای روابط عمومی ضروری است مصاحبه شونده: علی اکبر فرهنگی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۲۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۳