افزایش بهره وری و کارآمدی کیفیت درمان از طریق بهبود مدیریت بازرسی و بازخورد
آرشیو
چکیده
اندازه گیری عملکرد و مدیریت بازرسی در بخش درمان در سال های اخیر به طور قابل توجهی مراقبت های پیشگیرانه و مزمن و همچنین کیفیت کلی را بهبود بخشیده است. با این حال، هنوز تنوع زیادی در روش های اندازه گیری سطوح عملکرد در مقیاس ها و امکانات بخش درمان وجود دارد. بازرسی و بازخورد (A&F)، از اجزای مهم اندازه گیری عملکرد موثر و کارآمد است و می تواند به کاهش این تنوع و بهبود عملکرد کلی کمک کند. تحقیقات قبلی نشان می دهد که مراکز پزشکی VA (VAMC) با نمرات عملکرد بالای EPRP (برنامه بازبینی خارجی) تمایل دارند از داده های EPRP به عنوان منبع بازخورد استفاده کنند. با این حال، نحوه استفاده از داده های EPRP به عنوان منبع بازخورد توسط ارائه دهندگان فردی و همچنین خط خدمات، تسهیلات و رهبری شبکه به خوبی درک نشده است. بنابراین، درک عمیق مدل های ذهنی، استراتژی ها و ویژگی های فرآیند بازخورد و بازرسی های مستمر که توسط امکانات با عملکرد بالا اتخاذ شده اند، ضروری است. این تحقیق نحوه استفاده رهبران VAMC های با عملکرد بالا، پایین و متوسط را از داده های عملکرد بالینی از EPRP (برنامه بازبینی خارجی) به عنوان ابزار بازخورد برای حفظ و بهبود کیفیت مراقبت و درمان مقایسه می کند.Increase productivity and efficiency of treatment quality through improved inspection and feedback management
Performance measurement and inspection management in the treatment sector have significantly improved preventive and chronic care as well as overall quality in recent years. However, there is still great variation in the methods of measuring performance levels in treatment department scales and facilities.
Inspection and Feedback (A&F) is an important component of effective and efficient performance measurement and can help reduce this variability and improve overall performance. Previous research suggests that VA Medical Centers (VAMC) with high EPRP (External Review Program) performance scores tend to use EPRP data as a source of feedback. However, how EPRP data are used as a source of feedback by individual providers as well as service line, facility, and network leadership is poorly understood. Therefore, a deep understanding of the mental models, strategies and characteristics of the feedback process and continuous inspections adopted by high-performing facilities is essential. This research compares how leaders of high-, low-, and moderate-performing VAMCs use clinical performance data from the EPRP (External Review Program) as a feedback tool to maintain and improve the quality of care and treatment.