ایجاد زیرساخت های مسئولیت اجتماعی در شرکت ها با استفاده از دیجیتالیزیشین
آرشیو
چکیده
این مطالعه به بررسی تأثیر دیجیتالی سازی در سطح شرکت بر عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) می پردازد. با استفاده از نمونه ای از شرکت های پذیرفته شده در بورسA-share چین از سال 2010 تا 2020 و از طریق یک رویکرد داده کاوی متنی، متوجه می شویم که دیجیتالی سازی با عملکرد CSR بر اساس آزمایش های متعدد که نشان می دهند این رابطه علی است، ارتباط مثبت دارد. این مطالعه همچنین نشان می دهد که دیجیتالی سازی در سطح شرکت، CSR را با بهبود ورودی ها و خروجی های نوآوری، تحریک نوآوری و بهبود ظرفیت نوآوری ارتقا می دهد. این یافته ها برای شرکت هایی با محدودیت های تامین مالی کمتر، اندازه های بزرگ تر و نرخ بالاتر بازیابی نقدی دارایی ها، برجسته تر است.Creating social responsibility infrastructure in companies using digitalization
This study examines the impact of digitalization at the company level on corporate social responsibility (CSR) performance. Using a sample of A-share listed companies in China from 2010 to 2020 and through a textual data mining approach, we find that digitization is positively related to CSR performance based on multiple tests that show this relationship to be causal. This study also shows that firm-level digitization promotes CSR by improving innovation inputs and outputs, stimulating innovation, and improving innovation capacity. These findings are more prominent for firms with less financing constraints, larger sizes, and higher rates of cash recovery of assets.