آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۹

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه میزان مطالعه و موفقیت در دانش آموزان صورت پذیرفته است. روش پژوهش توصیفی تحلیلی بوده است؛ به منظور گردآوری داده های لازم برای نیل به اهداف پژوهش، از منابع موجود و مرتبط با موضوع پژوهش فیش برداری شد و اطلاعات حاصل با شیوه های کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این مقاله، توصیف مختصر سوابق و تاریخچه ی آموزش و مطالعه صحیح و میزان موفقیت و پیشرفت دانش آموزان را، را بصورت مفهومی در این زمینه را مرور کرده است. سپس مفهوم مطالعه برای دانش آموزان را به عنوان شاخه ای از دانش بشری را مورد بررسی عمیق قرار داده است و سپس پیشینه ی تحقیقات گذشته و نظریات دانشمندان و بزرگان بیان شده است. همچنین مفاهیم و کلیات مطالعه و موفقیت را بصورت نقد و بررسی به چالش کشیده است. در پایان مقاله، پیشنهادهایی کاربردی در مورد روش مطالعه ی صحیح و بخصوص پیشرفت و موفقیت دانش آموزان ارائه شده است.

Comparing the study and success rate of students

The current research was conducted with the aim of comparing the study and success rate of students. The research method was descriptive and analytical; In order to collect the necessary data to achieve the goals of the research, the available sources related to the research topic were extracted and the resulting information was analyzed with qualitative methods. It placed. This article has reviewed the brief description of the records and history of correct education and study and the degree of success and progress of students in this field. Then, the concept of studying for students as a branch of human knowledge has been deeply investigated, and then the background of past research and the opinions of scientists and elders have been expressed. Also, the concepts and generalities of study and success are challenged in a critical manner has drawn at the end of the article, practical suggestions about the correct study method and especially the progress and success of students have been presented.

تبلیغات