آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۹

چکیده

تکامل علمی و فناورانه بشر، شناخت فروشندگانی را که بیش از یک دهه قبل تنها با راه اندازی مغازه های کوچک آشنا بودند، دچار تغییر کرده است. در این دوره، تغییر از کسب و کارهای ساده مرتبط با مبادلات آنلاین پیچیده نه تنها توسعه علم و فناوری و پیشرفت چند برابری را نشان می دهد، بلکه همچنین تغییر در روش ها و ابزارهای بازاریابی را نشان می دهد. در زمینه بازاریابی در داخل و خارج از کشور، بازاریابی پایگاه داده بعنوان یک روش بازاریابی مقرون به صرفه در سالهای اخیر همانند یک فروشنده تازه کار در بازار فروش مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با این حال، بازاریابی پایگاه داده بعنوان پیش بینی کننده بازار غیرقابل پیش بینی یا الکترونیک های نوترونی از طریق تحلیل داده ساده کامل می شود که به شیوه خاصی استفاده می شود. بنابراین، این مقاله مبتنی بر کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی در زمینه بازاریابی است.

Database marketing and the use of machine learning algorithms in marketing

The scientific and technological revolution of mankind has overturned the cognition of hawkers who only knew how to set up stalls more than a decade ago. At this stage, the transformation from simple business relations to complex online transactions not only highlights the development of science and technology and the progress of the times, but also indirectly reflects the changes in market- ing methods and tools. In the field of marketing at home and abroad, database marketing, as a cost-effective marketing method, has attracted more and more attention in recent years as a “novice” salesperson in the sales market. However, as a forecaster of unpredictable market or neutron electronics, database marketing is completed through a simple data analysis, which is used in specific practice. Therefore, this paper is based on the application of machine learning algorithm in the field of marketing.

تبلیغات