آرشیو

آرشیو شماره ها:
۳۹

چکیده

درک کارکنان از منصفانه بودن ارزیابی عملکرد برای موفقیت تمامی سیستم های ارزیابی مهم است. تحقیقات در مورد مدیریت عملکرد شامل مطالعات گسترده در مورد چگونگی پدیدار شدن سوگیری در فرآیند ارزیابی است. با وجود این، هیچ گونه شواهد تجربی در زمینه بررسی ارتباط شکایت های رسمی تبعیض (یک معیار کلیدی برای سوگیری) و ارزیابی عملکرد وجود ندارد. برای پر کردن این شکاف، یک تحلیل تجربی با استفاده از اطلاعات مربوط به سیستم های ارزیابی و شکایات تبعیض از دولت فدرال ایالات متحده انجام می دهیم. یافته های ما نشان می دهد سازمان هایی که سیستم های ارزیابی آنها کارآمدتر طراحی شده اند، برخلاف انتظارات، شکایات تبعیض بیشتری در مورد ارزیابی ، تجربه خواهند کرد. به طور خاص، گسترش فرصت های آموزشی و ابراز عقیده با افزایش شکایات تبعیض در مورد ارزیابی همراه است، در حالی که افزایش تمایز بین مجریانِ ارزیابی همیشه با شکایات مرتبط نیست. برای مدیرانی که با مدیریت عملکرد سر و کار دارند، ممکن است بهتر باشد به جای طراحی مجدد سیستم های ارزیابی، برای بهبود ارتباطات بین فردی مبتنی بر عملکرد وقت بگذارند.

Investigating employee performance evaluation systems in efficient organizations

Employee perceptions of the fairness of performance evaluations are critical to the success of any appraisal system. Research on performance management includes extensive studies on how bias emerges in the appraisal process. Despite this, there is no empirical evidence linking formal discrimination complaint filings – a key measure of bias - and performance appraisals. To close this gap, we conduct an empirical analysis using information on appraisal systems and discrimination complaints from the US federal government. Our findings suggest that agencies with better-designed appraisal systems will experience higher appraisal-related discrimination complaints, contrary to expectations. In particular, an expansion of training and voice opportunities are associated with an increase in appraisal discrimination complaints, while increased differentiation between performers is not consistently associated with complaints. For managers struggling with performance management, it may be better to spend time on improving performance-focused interpersonal communication rather than redesigning appraisal systems.

تبلیغات