بررسی صنعت گردشگری درکشورهای درحال توسعه (نمونه موردی مغولستان)
آرشیو
چکیده
سهم کشورهای درحال توسعه از تعداد گردشگران بین المللی وعواید حاصل از آن درمقایسه با اندازه وجمعیت آنها اندک است. علل این اختلاف فاحش بین کشورهای توسعه یافته ودر حال توسعه را می توان به موارد ذیل ربط داد : بی ثباتی سیاسی ومنازعات ،نگرانی های بهداشتی ،تسهیلات وزیر ساخت های نا مناسب ، سطوح ناکافی خدمات ،کانال های توزیع معدود ،نداشتن دانش از بازارهای بالقوه وهزینه بالای سفر به بسیاری از مکان های دوردست تر.گردشگری در کشور های در حال توسعه اتکای بیشتری به بازارهای درون منطقه ای وداخلی دارد و مسافرت گردشگران از کشورهای کمتر توسعه یافته به سایر کشورهای کمتر توسعه یافته روندی روبه رشد دارد .سیاست توسعه صنعت جهانگردی مغولستان ارتباط نزدیکی باجاذبه های فرهنگی وطبیعی خاص این کشور دارد .هدف از این تحقیق آشناکردن جهانگردان به شیوه های سنتی زندگی مغولی ومحیط زیست متمایز این کشور می باشد . این تحقیق به روش توصیفی و با استفاده از یافته های دیگر تحقیقات صورت گرفته است نتایج این تحقیق گویای حضور مغولستان درعرصه تجارت بین الملل وگردشگری است واز سوی دیگر رشد اقتصادی قابل توجهی نیز داشته است .Survey of the tourism industry in developing countries,(case study mongolia))
Survey of the tourism industry in developing countries,(case study mongolia)) The share of developing countries to benefit from international tourism shrimp that is small compared to the size of the population This significant difference between developing and developed countries can relate to following: Conflict and political instability, health concerns, Secretary of the poor facilities, poor service levels, limited distribution channels, lack of knowledge of potential markets, high costs of traveling to more remote locations,tourism in developing countries a greater reliance on domestic and intra-regional markets and tourists from less developed countries to less developed countries is a growing trend. Mongolia's tourism development policy closely associated with specific natural and cultural attractions of this country. The aim of this study was to acquaint tourism traditional Mongolian life is the distinctive environment. This descriptive study was conducted with the use of other research results indicate the presence of Mongolian Tourism, and from other areas of international trade, economic growth has been significant.