۱. شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد) نویسنده: میراحمد امیرشاهی معصومه سقیانیان کلیدواژهها: تحلیل عاملی خدمات بیمه بازاریابی رابطه مند بخش عمومی حفظ مشتریان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۸۵۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۱۹
۲. ارائه الگوی موثر بازاریابی در شرکت های بیمه در ایران(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد) نویسنده: بهروز کافی فتانه علیزاده مشکانی کلیدواژهها: فرهنگ ساختار مدیریت بازاریابی عامل قابل کنترل عامل غیر قابل کنترل برون سازمانی درون سازمانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۸۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۱۵
۳. بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM در تهران و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد) نویسنده: داور ونوس ماهرخ مختاران کلیدواژهها: مکان ترفیع کارکنان فرایندها آمیخته بازاریابی محصول قیمت شواهد فیزیکی کارت ATM حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بیمه تعداد بازدید : ۱۵۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۸۹
۴. جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی در تهران بزرگ با استفاده از تکنیک Perceptual Map(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد) نویسنده: حمیدرضا سعیدنیا مریم فیروزیان کلیدواژهها: جایگاه یابی نقشه ادراکی جایگاه محصول حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات تعداد بازدید : ۱۷۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۱۷