استراتژی بهینه سازی زنجیره تامین با تمرکز بر کاهش ضایعات تولید در صنعت چاپ و بسته بندی
آرشیو
چکیده
هدف از این تحقیق بررسی استراتژی بهینه سازی زنجیره تامین با تمرکز بر کاهش ضایعات تولید در صنعت چاپ و بسته بندی می باشد.مدیریت زنجیره تامین، عبارتست از فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل عملیات مرتبط با زنجیره تامین در بهینه ترین حالت ممکن. مدیریت زنجیره تامین دربرگیرنده تمامی جابجایی ها و ذخیره مواد اولیه، موجودی در حین کار و محصول تمام شده از نقطه شروع اولیه تا نقطه پایان مصرف می باشد. چاپ و بسته بندی از جمله راه های مهم برای تبلیغات و تبلیغات موثر است. با استفاده از چاپ و بسته بندی، شرکت ها و برندها می توانند به مخاطبان خود پیام های خود را منتقل کرده و برای جذب مشتریان جدید از آن استفاده کنند.مدیریت زنجیره تامین یک رویکرد یکپارچه سازی برای برنامه ریزی و کنترل مواد و اطلاعات می باشد که از تامین کنندگان تا مشتریان جریان دارد همانگونه که در وظایف مختلف در یک سازمان جریان دارد. مدیریت زنجیره تامین، مدیریت موجودی با تمرکز بر مدیریت عملیات را با آنالیز ارتباطات در سازمانه ای صنعتی ارتباط می دهد. این رشته در طی سال های اخیر دارای اهمیت فراوانی شده است. مدیریت زنجیره تأمین در صنعت چاپ و بسته بندی با اتخاذ استراتژی های مناسب می تواند به کاهش ضایعات و بهینه سازی منابع کمک کند. این اقدامات نه تنها به صرفه جویی در هزینه ها منجر می شود، بلکه به حفظ محیط زیست و افزایش رضایت مشتری نیز کمک خواهد کرد. وظیفه مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت و هماهنگ سازی جریان های مختلف درون آن می باشد. یکی از چالش های مهم مدیریتی در این زمینه، در رابطه با هماهنگ سازی جریان مواد بین چندین سازمان و در درون هر سازمان است. به منظور نیل به این مهم، نیازمند استفاده از تکنولوژی ها و ابزارهایی جهت ردگیری مواد در مسیر طی شده از مبداء به مقصد و ثبت اطلاعات در هر مرحله می باشد.Supply chain optimization strategy focusing on reducing production waste in the printing and packaging industry
The purpose of this research is to examine the supply chain optimization strategy with a focus on reducing production waste in the printing and packaging industry. Supply chain management is the process of planning, executing, and controlling supply chain operations in the most optimal way possible. Supply chain management encompasses all movements and storage of raw materials, work-in-progress inventory, and finished products from the initial point of origin to the final point of consumption. Printing and packaging are important ways for effective advertising and promotion. By using printing and packaging, companies and brands can convey their messages to their audiences and use it to attract new customers. Supply chain management is an integrated approach to planning and controlling materials and information that flows from suppliers to customers as it flows through various functions in an organization. Supply chain management combines inventory management with a focus on operations management with the analysis of communications in industrial organizations. This field has gained great importance in recent years. Supply chain management in the printing and packaging industry can help reduce waste and optimize resources by adopting appropriate strategies. These measures will not only save costs, but will also help protect the environment and increase customer satisfaction. The task of supply chain management is to manage and coordinate the various flows within it. One of the important management challenges in this field is related to the coordination of material flows between multiple organizations and within each organization. In order to achieve this, it is necessary to use technologies and tools to track materials along the path from origin to destination and record information at each stage.







