Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
تأثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسانویسی
(مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان:
اصغر کامران
کمال مقتدایی
زهره عبدالی
منصوره سلامت
منبع:
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم بهار 1396 شماره 1 (پیاپی 10)
کلیدواژهها:
عملکرد تحصیلی
ناتوانی یادگیری
آموزش توجه
اختلال نارسانویسی
حوزههای تخصصی:
حوزههای تخصصی
روانشناسی
روانشناسی مرضی تحولی
اختلالات دوران شیر خوارگی، کودکی و نوجوانی
اختلالات یادگیری
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۳۷۲۲
آرشیو
آرشیو شمارهها:
۳۹
سال ۱۴۰۳ (۲)
-
سلامت روان کودک دوره 11 تابستان 1403 شماره 2 (پیاپی 39)
-
سلامت روان کودک دوره 11 بهار 1403 شماره 1 (پیاپی 38)
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره 10 زمستان 1402 شماره 4 (پیاپی 37)
-
سلامت روان کودک دوره 10 پاییز 1402 شماره 3 (پیاپی 36)
-
سلامت روان کودک دوره 10 تابستان 1402 شماره 2 (پیاپی 35)
-
سلامت روان کودک دوره 10 بهار 1402 شماره 1 (پیاپی 34)
سال ۱۴۰۱ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره نهم زمستان 1401 شماره 4 (پیاپی 33)
-
سلامت روان کودک دوره نهم پاییز 1401 شماره 3 (پیاپی 32)
-
سلامت روان کودک دوره نهم تابستان 1401 شماره 2 (پیاپی 31)
-
سلامت روان کودک دوره نهم بهار 1401 شماره 1 (پیاپی 30)
سال ۱۴۰۰ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم زمستان 1400 شماره 4 (پیاپی 29)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم پاییز 1400 شماره 3 (پیاپی 28)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم تابستان 1400 شماره 2 (پیاپی 27)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم بهار 1400 شماره 1 (پیاپی 26)
سال ۱۳۹۹ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم زمستان 1399 شماره 3 (پیاپی 25)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم پاییز 1399 شماره 3 (پیاپی 24)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم تابستان 1399 شماره 2 (پیاپی 23)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم بهار 1399 شماره 1 (پیاپی 22)
سال ۱۳۹۸ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره ششم زمستان 1398 شماره 4 (پیاپی 21)
-
سلامت روان کودک دوره ششم پاییز 1398 شماره 3 (پیاپی 20)
-
سلامت روان کودک دوره ششم تابستان 1398 شماره 2 (پیاپی 19)
-
سلامت روان کودک دوره ششم بهار 1398 شماره 1 (پیاپی 18)
سال ۱۳۹۷ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم زمستان 1397 شماره 4 (پیاپی 17)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم پاییز 1397 شماره 3 (پیاپی 16)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم تابستان 1397 شماره 2 (پیاپی 15)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم بهار 1397 شماره 1 (پیاپی 14)
سال ۱۳۹۶ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره چهارم زمستان 1396 شماره 4 (پیاپی 13)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم پاییز 1396 شماره 3 (پیاپی 12)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم تابستان 1396 شماره 2 (پیاپی 11)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم بهار 1396 شماره 1 (پیاپی 10)
سال ۱۳۹۵ (۴)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم زمستان 1395 شماره 4 (پیاپی 9)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم پاییز 1395 شماره 3 (پیاپی 8)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم تابستان 1395 شماره 2 (پیاپی 7)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم بهار 1395 شماره 1 (پیاپی 6)
سال ۱۳۹۴ (۴)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره دوم زمستان 1394 شماره 4 (پیاپی 5)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره دوم پاییز 1394 شماره 3 (پیاپی 4)
-
تحول روان شناختی کودک سال اول تابستان 1394 شماره 3
-
تحول روان شناختی کودک سال اول بهار 1394 شماره 2
سال ۱۳۹۳ (۱)
-
تحول روان شناختی کودک سال اول زمستان 1393 شماره 1
چکیده
زمینه و هدف: با توجه به اهمیت نارسانویسی در دانش آموزان و لزوم ارائه مداخلاتی برای بهبود این اختلال به منظور پیشگیری از مشکلات بعدی، هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش توجه بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با مبتلا به اختلال نارسانویسی بود.
تبلیغات