پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تاریخیگری و نسبت آن با بنیادهای نظری تاریخ هنر

نویسندگان: شهرام پازوکی
منبع: خیال (فرهنگستان هنر ) تابستان 1383 شماره 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری تاریخ هنر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۸

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -خیال 1386 شماره 21-22

سال ۱۳۸۵ (۴)

  • -خیال 1385 شماره 20
  • -خیال 1385 شماره 19
  • -خیال 1385 شماره 18
  • -خیال 1385 شماره 17

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -خیال 1384 شماره 16
  • -خیال 1384 شماره 14
  • -خیال 1384 شماره 13

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -خیال (فرهنگستان هنر ) زمستان 1383 شماره 12
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) پاییز 1383 شماره 11
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) تابستان 1383 شماره 10
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) خرداد 1383 شماره 9

سال ۱۳۸۲ (۴)

  • -خیال (فرهنگستان هنر ) زمستان 1382 شماره 8
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) پاییز 1382 شماره 7
  • -خیال (فرهنگستان هنر )تابستان 1382 شماره 6
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) بهار 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -خیال (فرهنگستان هنر ) زمستان 1381 شماره 4
  • -خیال (فرهنگستان هنر ) پاییز 1381 شماره 3

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO