۱. تجارت الکترونیکی و کاربرد آن در ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۷۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۴
۲. شکل گیری سازمان کنفرانس اسلامی و تشکیلات آن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۱۳۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۲۹
۳. توانمندی های اقتصادی کشورهای مسلمان برای ایجاد بازار مشترک اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۶۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۰
۴. ساختار تولید و تجارت در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۶۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۹
۵. تجارت خارجی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۶۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۹
۶. آیا تشکیل بازار مشترک اسلامی میسر است؟ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۱۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۵
۷. تأثیر پذیرش پیمان آزادسازی خدمات بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۵۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۴
۸. پیامدهای موافقت نامه سرمایه گذاری و حقوق مالکیت معنوی بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۷۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۳
۹. دورنمای فعالیت بانک توسعه اسلامی در شرایط نوین اقتصادی جهان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل مالیه بین الملل ترتیبات پولی بین المللی،نهادهای پولی بین الملل تعداد بازدید : ۹۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۰
۱۰. برای آنکه ایران محور تشکیل بازار مشترک اسلامی باشد، باید سهم بسزایی در اقتصاد داشته باشد مصاحبه شونده: سید علی نقی خاموشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۷۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۳
۱۱. برای ایجاد بازار مشترک اسلامی، باید ساختار تصمیم گیری اقتصادی در کشورهای مسلمان، مردمی شود مصاحبه شونده: علی شمس اردکانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۸۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۶۵۴
۱۲. بهبود موقعیت ایران در عبور کالا می تواند به گسترش مناسبات تجاری کشورهای اسلامی کمک کند مصاحبه شونده: محمدمهدی بهکیش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۱۱۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۳
۱۳. ایران با توانمندی های خود می تواند نقش محوری در ایجاد بازار مشترک ایفا کند مصاحبه شونده: بهمن آرمان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۸۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۰
۱۴. تا تشکیل بازار مشترک اسلامی راهی طولانی و ناهموار در پیش است مصاحبه شونده: محمد زاغیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۹۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۶
۱۵. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار ژاپن: مقررات ویژه واردات مواد غذایی و عرف های تجاری توزیع کالا در ژاپن نویسنده: رضا پاکدامن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۹۰۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۳۷