۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۲۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۸۳۰
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۰۴۲ چکیده تعداد دانلود : ۸۹۳
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۵۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۹
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۶
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۰
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۱۰۴۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۵
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۷
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۷۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۶