۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۲۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۷۹۳
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۹۱۶ چکیده تعداد دانلود : ۸۴۳
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۹
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۲۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۰
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۷
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۹۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۲
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۵
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۶۸۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۶