۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۲۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۴۲
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۰۵۳ چکیده تعداد دانلود : ۹۰۲
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۰
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۶۵۷
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۰
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۱۰۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۸
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۲۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۹
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۷۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۰