ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT
آرشیو
چکیده
از آنجایی که خدمات ارائه محتوا در بستر اینترنت (OTT) توصیه هایی را به مصرف کنندگان درباره آنچه که تماشا می کنند ارائه می نماید، خدمات OTT علاوه بر تجربیات مربوط به مصرف مجموعه های اصلی، برداشت افراد نسبت به شخصیت برند OTT را نیز سفارشی می کنند. این امر بر نحوه ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند برای این برندهای OTT تاثیر می گذارد. مطالعه حاضر علاقمند به درک الف) نحوه کمک مجموعه های اصلی به ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده (CBBE) نسبت به خدمات OTT و ب) نحوه تفسیر مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده درباره ایجاد وفاداری مصرف کننده به برند و ارزش ویژه برند توسط خدمات OTT می باشد. این مطالعه حاوی مدل معادلات ساختاری است که نشان می دهد مجموعه های اصلی را می توان در مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده برای خدمات OTT تلفیق نمود. این تحقیق پیامدهای بیشتری برای مدیریت هنرهای خلاقانه در ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند به همراه دارد.Building brand loyalty and brand equity through the OTT phenomenon
Since streaming over-the-top (OTT) services may make recommendations to consumers regarding what to watch, OTT services customize not just OTT original series consumption experiences, but OTT brand personality perceptions. This influences how brand equity and brand loyalty are built for these OTT brands. This study is interested in understanding a) How original series help build consumer-based brand equity (CBBE) toward OTT services and b) How the consumer-based brand equity model can explicate how OTT services build consumer brand loyalty and brand equity. The study includes a structural equation model that demonstrates that original series can be incor- porated into a consumer-based brand equity model for OTT services. This offers further impli- cations for creative arts management in building brand equity and brand loyalty. This study seeks to further the academic literature regarding how the consumer based brand equity model may be applied to explain this phenomenon. It will explore how original series consumption may influence consumer perceptions of OTT brand per- sonalities and how OTT brand personalities may influence OTT brand loyalty and perceived quality of OTT services, ultimately impacting OTT brand equity.