نویسندگان: ناصر پورصادق
حوزه های تخصصی:
شماره صفحات: ۸۲ - ۹۲
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۱۵

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۶۷

چکیده

امروزه یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمان ها در بحث آموزش و توسعه کارکنان ، ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی و چگونگی انجام آن است.  از این رو ، مقاله حاضر در صدد تبین اجمالی ارزشیابی آموزش ، دلایل ارزشیابی ، فرآیند ارزشیابی ، ستاده های مورد استفاده ارزشیابی آموزش در ارزشیابی آموزشی پرداخته و سپس با معرفی رویکردهای ارزشیابی آموزش و مقایسه آنها به نتیجه گیری می پردازد.

تبلیغات