Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
تأثیر آموزش مهار توجه بر سو گیری توجه و حساسیت اضطرابی دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
(مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان:
عباسعلی عابدی
محبوبه طاهر
بهنام جعفری ثانی
آرزو مجرد
منبع:
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم بهار 1396 شماره 1 (پیاپی 10)
کلیدواژهها:
اختلال اضطراب اجتماعی
حساسیت اضطرابی
مهار توجه
سو گیری توجه
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
روانشناسی
روانشناسی مرضی تحولی
اختلالات اضطرابی
وحشت و اضطراب اجتماعی
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۱۸۹۰
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۳۹
سال ۱۴۰۳ (۲)
-
سلامت روان کودک دوره 11 تابستان 1403 شماره 2 (پیاپی 39)
-
سلامت روان کودک دوره 11 بهار 1403 شماره 1 (پیاپی 38)
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره 10 زمستان 1402 شماره 4 (پیاپی 37)
-
سلامت روان کودک دوره 10 پاییز 1402 شماره 3 (پیاپی 36)
-
سلامت روان کودک دوره 10 تابستان 1402 شماره 2 (پیاپی 35)
-
سلامت روان کودک دوره 10 بهار 1402 شماره 1 (پیاپی 34)
سال ۱۴۰۱ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره نهم زمستان 1401 شماره 4 (پیاپی 33)
-
سلامت روان کودک دوره نهم پاییز 1401 شماره 3 (پیاپی 32)
-
سلامت روان کودک دوره نهم تابستان 1401 شماره 2 (پیاپی 31)
-
سلامت روان کودک دوره نهم بهار 1401 شماره 1 (پیاپی 30)
سال ۱۴۰۰ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم زمستان 1400 شماره 4 (پیاپی 29)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم پاییز 1400 شماره 3 (پیاپی 28)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم تابستان 1400 شماره 2 (پیاپی 27)
-
سلامت روان کودک دوره هشتم بهار 1400 شماره 1 (پیاپی 26)
سال ۱۳۹۹ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم زمستان 1399 شماره 3 (پیاپی 25)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم پاییز 1399 شماره 3 (پیاپی 24)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم تابستان 1399 شماره 2 (پیاپی 23)
-
سلامت روان کودک دوره هفتم بهار 1399 شماره 1 (پیاپی 22)
سال ۱۳۹۸ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره ششم زمستان 1398 شماره 4 (پیاپی 21)
-
سلامت روان کودک دوره ششم پاییز 1398 شماره 3 (پیاپی 20)
-
سلامت روان کودک دوره ششم تابستان 1398 شماره 2 (پیاپی 19)
-
سلامت روان کودک دوره ششم بهار 1398 شماره 1 (پیاپی 18)
سال ۱۳۹۷ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم زمستان 1397 شماره 4 (پیاپی 17)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم پاییز 1397 شماره 3 (پیاپی 16)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم تابستان 1397 شماره 2 (پیاپی 15)
-
سلامت روان کودک دوره پنجم بهار 1397 شماره 1 (پیاپی 14)
سال ۱۳۹۶ (۴)
-
سلامت روان کودک دوره چهارم زمستان 1396 شماره 4 (پیاپی 13)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم پاییز 1396 شماره 3 (پیاپی 12)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم تابستان 1396 شماره 2 (پیاپی 11)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره چهارم بهار 1396 شماره 1 (پیاپی 10)
سال ۱۳۹۵ (۴)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم زمستان 1395 شماره 4 (پیاپی 9)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم پاییز 1395 شماره 3 (پیاپی 8)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم تابستان 1395 شماره 2 (پیاپی 7)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره سوم بهار 1395 شماره 1 (پیاپی 6)
سال ۱۳۹۴ (۴)
-
سلامت روان کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره دوم زمستان 1394 شماره 4 (پیاپی 5)
-
سلامت روانی کودک (تحول روانشناختی کودک) دوره دوم پاییز 1394 شماره 3 (پیاپی 4)
-
تحول روان شناختی کودک سال اول تابستان 1394 شماره 3
-
تحول روان شناختی کودک سال اول بهار 1394 شماره 2
سال ۱۳۹۳ (۱)
-
تحول روان شناختی کودک سال اول زمستان 1393 شماره 1
چکیده
زمینه و هدف: اختلال اضطراب اجتماعی یکی از مهم ترین علل سازش نایافتگی های دانش آموزان است. هدف پژوهش حاضر تعیین تأثیر آموزش مهار توجه بر سو گیری توجه و حساسیت اضطرابی دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی بود.
تبلیغات