آرشیو

آرشیو شماره ها:
۱۶۳

چکیده

در طول این سال ها، شرکت ها از طریق بهبود و بهینه سازی فرایندهای کسب و کار بدون افت بهره وری،کیفیت و زمان پاسخ دهی، یک مرز رقابتی برقرار کردند. از زمان انقلاب صنعتی، تکنیک های مدیریت فرایند، به طور مداوم رشد کرده اند. از توصیف فرایند و مدیریت گردش کار تا بهبود فرایند و مهندسی مجدد تا مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) امروزی. زمانی که دیگر صنایع مدیریت فرایند کسب و کار را برای فرایندهای اصلی خود پذیرفتند، صنعت بیمه برای انجام مدیریت فرایند کسب و کار در مراکز اصلی خود از جمله بیمه گری و واحد خسارات بی میل بوده است. با این وجود اخیرا شرکت های بیمه به منافع و موفقیت های ناشی از مدیریت فرایند کسب و کار پی برده و آن را با نرخ فزاینده ای اجرا می کنند. در این مقاله، ما بازار مدیریت فرایند کسب و کار و آخرین روندهای آن را بررسی می کنیم و منافعی که مدیریت فرایند کسب و کار می تواند برای صنعت بیمه ایجاد کند را شناسایی می کنیم سپس به چالش هایی که یک بیمه گر در زمان اجرای مدیریت فرایند کسب و کار ممکن است با آن مواجه شود و اینکه چگونه می تواند به اجرای مؤثر مدیریت فرایند کسب و کار دست یابد نگاهی می اندازیم.

تبلیغات