عدم خریداری بیمه نامه مسئولیت و جبران خسارت مدیران و کارکنان توسط اعضای هیئت مدیره، سرمایه گذاران و مدیران ارشد، باعث ایجاد اختلال در فعالیت کارکنان و بروز سردرگمی و نااطمینانی می شود. ترکیب زبان قانونی ضوابط درآمدهای داخلی (که اغلب غیرقابل درک هستند)، با عبارات به شدت ثقیل بیمه نامه ها، عامل ایجاد زمینه های بالقوه ای از سردرگمی و ابهام هستند. آنچه به این شرایط دامن می زند، عدم ثبات قوانین است. قوانین ایالتی تغییر می کنند، مقررات خزانه داری در حال تغییرند و زبان بیمه نامه ها نیز مرتباً تعدیل می شوند. پس از طی سال ها، اعضای شورای سیاست گذاری سؤالات متعددی را پیرامون مسئولیت بالقوه، جبران خسارت و خرید بیمه مسئولیت مدیران و مسئولان مطرح کردند. از زمانی که تحقیقات مدیران مؤسسات انتفاعی، بسیاری از تنظیم کنندگان مقررات ایالتی و دولتی را برآن داشته که دقت بیشتری بر رفتار واحدهای غیرانتفاعی داشته باشند، این سؤالات اهمیت و ضرورت بیشتری یافته اند. مدیران پایه بیش از پیش به این نکته پی برده اند که هدایت یک مجموعه، ریسک های متعددی را در بر می گیرد، لذا متمایل به شناخت شیوه هایی هستند که بتوانند خود و مجموعه ای را که در آن خدمت می کنند، محفوظ دارند. هدف این مقاله، برطرف کردن این نگرانی هاست. این مقاله اطلاعات اساسی مرتبط در قوانین ایالتی، صنعت بیمه و مقررات ساختار خزانه داری را برای افرادی که برای اولین بار به این موضوع می پردازند و نیز کسانی که قصد به روزکردن و بیشترکردن اطلاعات خود را دارند، در کنار یکدیگر قرار می دهد.