چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت 1388 شماره 30 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۲.

بهبود ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت‌های کارکردی و غیرکارکردی(مطالعة موردی: بانک ملّت)(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

بررسی زمینه‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتل‌داری ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۵۹۹ تعداد دانلود : ۱۱۵۸
۴.

ارتقاء سطح کیفیت خدمات: بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: هتل پارس مشهد)(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی اطمینان بیش‌از اندازة سرمایه‌گذاران و حجم معاملات در بورس اوراق بهادار تهران(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۶۳۳ تعداد دانلود : ۹۷۹
۸.

تعیین و ارتقاء موقعیت استراتژیک پالایشگاه تهران بر مبنای مدل دلتا و رویکرد پویائی‌های سیستم(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۶۳۸ تعداد دانلود : ۱۰۹۳