پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رویکردی جدید به مدل کیفیت آموزش عالی

نویسندگان: اباصلت خراسانی صدیقه صائمیان
منبع: مدیریت 1386 شماره 119 و 120
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۸۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۲

سال ۱۳۸۷ (۶)

  • -مدیریت 1387 شماره 141 و 142
  • -مدیریت 1387 شماره 139 و 140
  • -مدیریت 1387 شماره 137 و 138
  • -مدیریت 1387 شماره 135و136
  • -مدیریت 1387 شماره 133 و 134
  • -مدیریت 1387 شماره 131 و 132

سال ۱۳۸۶ (۶)

  • -مدیریت 1386 شماره 129 و 130
  • -مدیریت 1386 شماره 127 و 128
  • -مدیریت 1386 شماره 125 و 126
  • -مدیریت 1386 شماره 123 و 124
  • -مدیریت 1386 شماره 121 و 122
  • -مدیریت 1386 شماره 119 و 120

سال ۱۳۸۵ (۵)

  • -مدیریت 1385 شماره 115 و 116
  • -مدیریت 1385 شماره 113 و 114
  • -مدیریت 1385 شماره 111 و 112
  • -مدیریت 1385 شماره 109 و 110
  • -مدیریت 1385 شماره 107 و 108

سال ۱۳۸۴ (۵)

  • -مدیریت 1384 شماره 105 و 106
  • -مدیریت 1384 شماره 103 و 104
  • -مدیریت 1384 شماره 101 و 102
  • -مدیریت 1384 شماره 99 و 100
  • -مدیریت 1384 شماره 97 و 98

چکیده

تبلیغات

ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
روش شناسی نقد نظریه
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
دوره دانش افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر (شناخت اندیشه های روشنفکرانه)
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO