پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Eine vergleichende Analyse der Leistungen Nāder Šāh-e Afšārs mit Tīmūr Gūrkānī (مقاله علمی وزارت علوم)

درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)

نویسندگان: آمنه ابراهیمی
منبع: Spektrum Iran , 35. Jahrgang. Nr 3/4, 2022
حوزه‌های تخصصی:
شماره صفحات: ۱۷-۴۱
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۵۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۷

سال ۲۰۲۴ (۲)

  • -Spektrum Iran , 37. Jahrgang Nr 2, 2024
  • -Spektrum Iran , 37. Jahrgang Nr 1, 2024

سال ۲۰۲۳ (۲)

  • -Spektrum Iran , 36. Jahrgang Nr 2, 2023
  • -Spektrum Iran , 36. Jahrgang Nr 1, 2023

سال ۲۰۲۲ (۲)

  • -Spektrum Iran , 35. Jahrgang. Nr 3/4, 2022
  • -Spektrum Iran , 35. Jahrgang Nr 1/2, 2022

سال ۲۰۲۱ (۲)

  • -Spektrum Iran , 34. Jahrgang. Nr 3/4, 2021
  • -Spektrum Iran , 34. Jahrgang Nr 1/2, 2021

سال ۲۰۲۰ (۲)

  • -Spektrum Iran , 33. Jahrgang. Nr 3/4, 2020
  • -Spektrum Iran , 33. Jahrgang Nr 1/2, 2020

سال ۲۰۱۹ (۳)

  • -Spektrum Iran , 32. Jahrgang. Nr 3/4, 2019
  • -Spektrum Iran, 32.Jahrgang, nr 2 ,2019
  • -Spektrum Iran, 32.Jahrgang, nr 1 ,2019

سال ۲۰۱۸ (۴)

  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 4 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 3 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 2 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 1 ,2018

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO