پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رسانه های اجتماعی و ارتباطات استراتژیک: نگرشها و برداشت های دانشجویان کالج

نویسندگان: بوبی کی لویس
منبع: تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی مدیریت استراتژیک
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه رسانه ها و حوزه عمومی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۲۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO