پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رسانه های اجتماعی و ارتباطات استراتژیک: نگرشها و برداشت های دانشجویان کالج

نویسندگان: بوبی کی لویس
منبع: تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی مدیریت استراتژیک
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه رسانه ها و حوزه عمومی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۴۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO