پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین

نویسندگان: مجتبی صمدی ابوذر زارع درخشان میثم فرخی
منبع: نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۹۰۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول بهار و تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO