پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی کارایی درونی آموزش متوسطه نظری

نویسندگان: سید مهدی میرهادی
منبع: فصلنامه آموزه 1383 شماره 24
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار
  2. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۵۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 28
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 27
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 26
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 25

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 24
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 23
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 22
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 21

سال ۱۳۸۲ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 20
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 19
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 18
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 17

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 16
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 15
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 14
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 13

چکیده

تبلیغات

پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO