۱. سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران نویسنده: نادر جعفری هفت خوانی رامین چابکی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین گروهی تعداد بازدید : ۱۸۵۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۷۴۵
۲. نگاهی دیگر به تاثیر آثار علمی مسلمین بر تمدن غرب؛ ارتباطی میان فرهنگی نویسنده: سید مجید امامی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی تاریخی تعداد بازدید : ۱۱۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۴۱
۳. ارتباط شناسی پیامبر (ص) با نگاهی به ابزار ها و روش های تبلیغی در عهد مدنی نویسنده: جواد نظری مقدم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۱۱۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۶
۴. درآمدی بر رابطه دین، اقتصاد و فرهنگ نویسنده: سید عبدالرسول علم الهدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین تعداد بازدید : ۱۵۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۸۵
۵. تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین نویسنده: مجتبی صمدی ابوذر زارع درخشان میثم فرخی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۱۹۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۷۳
۶. منبع شناسی فلسفه ارتباطات نویسنده: مهدی یوسفی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه نظریه های ارتباطی تعداد بازدید : ۲۰۶۷ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۱