از دهه 1960 ، توسعه کارکردی کیفیت (QFD) ، در سطح جهان به عنوان یک ابزار طراحی مناسب برای ارتباط دادن نیازهای مشتری به ویژگیهای محصول شناخته شده است. روشهای QFD که در مقابل رویکردهای سنتی کیفیت قرار دارند ، برای پیشبرد مزیت رقابتی سازمان ، عوامل بسیار ضروری به شمار میروند . این مقاله رویکردی اصلاح شده از QFD را به عنوان مدل «خانه استراتژی QFD» معرفی مینماید. این رویکرد استراتژیهای بازاریابی و تولید را با ایجاد یک استراتژی بهبود مستمر ، به یکدیگر ربط میدهد . همسویی این دو استراتژی سازنده (استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید) باعث فراهم شدن یک مزیت رقابتی در بازار برای سازمان میشود...