۱. بررسی معیارهاَی انتخاب و ارزیابی دینامیک اساتید زبان در آموزشگاه های زبان ایران (EFL teachers’ recruitment and dynamic assessment in private language institutes of Iran)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رامین اکبری الهام یزدان مهر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۱۰۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۰
۲. تذریس گفتمان- محور مهارت نوشتن برای دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایرانی: رویکردی نقش گرا (A Discourse-based Teaching of Writing for Iranian EFL Students: A Systemic Perspective)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر اسدی آیدین لو حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۸۷۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۰
۳. مقایسه تأثیر پیش تدریس دستور زبان و واژگان بر خواندن و درک مفاهیم فراگیران ایرانی که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجه فرا می گیرند: خواندن از دیدگاه نظری طرحواره ها (The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema- Theoretic View of Reading)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی جهانگرد احمد معین زاده اکبر کریمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۹۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۹
۴. تأثیر پوشه کار و جلسات مشاوره بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایر (The impact of portfolios and conferencing on Iranian EFL learners’ writing skill)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباس مرادان سید نسیبه هدایتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۱۲۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۷
۵. بررسی ارتباط بین شیوه های یادگیری زبان آموزان و روش های تدریس معلمان در کلاس های زبان انگلیسی (An Investigation of the Relationship between L2 Learning Styles and Teaching Methodologies in EFL Classes)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهمند فرخی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۸۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۷