۱. سرمقاله: یادگیری از گذشته برای توفیق در آینده نویسنده: پرویز درگی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۸۲۶ چکیده
۱. گفتگو/تازه ترین مدل جهانی فروش MQ=IQ+EQ+PQ سایر: احمد آخوندی نویسنده: محسن جاوید موید حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۰۵ چکیده
۱. نقش و جایگاه صدا در بازاریابی و فروش محصولات نویسنده: رضا اکبری اصل حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۵۰ چکیده
۲. هیوندا: استراتژی های تازه برای رهایی از ورطه سقوط فروش و نام تجاری مترجم: اعظم احمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۹۱۹ چکیده
۳. بررسی اصول ، نقش و کارکرد مهندسی بازار، وظایف و روش شناسی نویسنده: علی خویه حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۷۸۷ چکیده
۴. روابط عمومی تجاری چیست؟ ابزارهای آن کدامند؟ نویسنده: احمد یحیایی ایله ای حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۲۸۳ چکیده
۵. روشی تازه برای تحلیل تیزر های تبلیغاتی تلویزیون نویسنده: سعید میرشاهی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۴۷ چکیده
۶. اجتناب از چهار خطر در مدیریت ارتباط با مشتریان نویسنده: محمدرضا حیدرپور دهکردی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۸۲۵ چکیده
۷. شبکه و تبلیغات در خدمت آزادی نویسنده: فروزان آصف نخعی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۸۳۱ چکیده