پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پژوهشی پیرامون موانع پذیرش زنان در پُست‌های مدیریت آموزش و پرورش

نویسندگان: رمضان حسن زاده نرگس حشمتی
منبع: پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1381 شماره 5

کلیدواژه‌ها: موانع پذیرش زنان مدیریت آموزش و پرورش پست های مدیریت

حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۱۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1387 شماره 31
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1387 شماره 29

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1386 شماره 27
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1386 شماره 25

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1385 شماره 23
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1385 شماره 21

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1383 شماره 16
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1383 شماره 12

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1382 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1381 شماره 5

چکیده

تبلیغات

تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
روش شناسی نقد نظریه
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO