Navigating the Mediating Role of Immunity, Buoyancy, and Emotion Regulation to L2 Grit and Mindfulness Among EFL Teachers (مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
آرشیو
چکیده
The importance of studying teachers' professional well-being has increased greatly in recent years. However, researchers have not paid enough attention to how teachers' levels of immunity, buoyancy, and emotion regulation (ER) in the classroom all play a role in shaping teachers’ L2 grit and mindfulness. This research seeks to address this gap in the literature by presenting a model of the dynamic interaction of teacher immunity (TI), teacher buoyancy (TB), teacher emotion regulation (TER), L2 grit, and teacher mindfulness (TM). To gather this information, 519 English as a foreign language (EFL) teachers were given surveys measuring their levels of mindfulness in the classroom using the language teacher immunity instrument (LTII), teacher buoyancy scale (TBS), Teacher Emotion Regulation Inventory (LTERI), the L2-teacher grit scale (L2TGS), and Mindfulness in Teaching Scale (MTS). Confirmatory factor analysis (CFA) and structural equation modeling (SEM) results indicated that EFL instructors who achieved a healthy state of immunity (TI), TER, L2 grit had higher levels of L2 grit, and TM. The research winds down with implications and future directions for relevant stakeholders to improve their understanding of the relationship between TI, TB, TER, L2 grit, and TM interactions and their potential to provide favorable educational results for EFL learners.پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
اهمیت مطالعه سلامت حرفه ای معلمان در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، توجه کافی از سوی پژوهشگران به نقش ایمنی، انعطاف پذیری و تنظیم هیجان معلمان در کلاس درس داده نشده است، که همگی به شکل گیری استقامت و ذهن آگاهی معلمان در زبان دوم کمک می کنند. این تحقیق به دنبال پر کردن این شکاف در ادبیات است و مدلی را ارائه می دهد که تعامل پویا بین ایمنی معلم (TI)، انعطاف پذیری معلم (TB)، تنظیم هیجان معلم (TER)، استقامت در زبان دوم (L2 grit) و ذهن آگاهی معلم (TM) را نشان می دهد. برای جمع آوری داده های لازم، یک پرسشنامه شامل ابزار ایمنی (LTII)، مقیاس انعطاف پذیری معلم (TBS)، مقیاس تنظیم هیجانات معلم زبان (LTERI) ، مقیاس استقامت معلم زبان دوم (L2TGS) و مقیاس ذهن آگاهی در تدریس (MTS) به ۵۱۹ معلم زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (EFL) ارائه شد که ارتباط این متغیرها را در کلاس درس دربین معلم های زبان اندازه گیری کرد. نتایج تحلیل عاملی تأییدی و مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی که به وضعیت سالمی از ایمنی ، کنترل هیجانات و انعطاف پذیری در زبان دوم دست یافته اند، سطوح بالاتری از استقامت درتدریس زبان دوم و ذهن آگاهی را نشان دادند. این مطالعه با بحث در مورد مفاهیم و جهت گیری های آتی برای ذینفعان مرتبط، افزایش درک آنها از رابطه بین تعاملات ایمنی معلم ، انعطاف پذیری معلم ، تنظیم هیجان معلم ، استقامت در زبان دوم و ذهن آگاهی معلم و پتانسیل آنها برای به دست آوردن نتایج آموزشی مطلوب برای زبان آموزان انگلیسی به پایان می رسد.