پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

یادگیری سازمانی و عوامل مؤثر بر آن

نویسندگان: سمیه علوی
منبع: پیام مدیران فنی و اجرایی 1387 شماره 24
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۱۷۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1389 شماره 25

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1387 شماره 24
  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1387شماره 23

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1386 شماره 22
  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1386 شماره 21

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -پیام مدیران فنی و اجرایی 1381 شماره 3

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO