پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

معرفت شناسی و فمینیسم

نویسندگان: لورین کد فاطمه مینایی
منبع: فصلنامه ناقد 1382 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی معرفت شناسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۰۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 4
  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 3
  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -فصلنامه ناقد 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO