پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

معرفت شناسی و فمینیسم

نویسندگان: لورین کد فاطمه مینایی
منبع: فصلنامه ناقد 1382 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی معرفت شناسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۱۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 4
  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 3
  • -فصلنامه ناقد 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -فصلنامه ناقد 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO