آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

10 کمپین برتر بازاریابی حسی 2011"" ایده های متنوعی دارد. کوشش آگاهانهی کارگزاران تبلیغات و بازاریابی در آن است که بتوانند مخاطبان را به مشتریان بالفعل یا بالقوه تبدیل کنند. بازاریابی حسی در پرتو تکنیکهای متعدد بر آن است که ""مخاطبان"" را ""درگیر"" سازد. هدف از این ""درگیر شدن""، پدید آمدن فضا و شرایطی است که مشتریان ""تجربه"" کنند.ایجاد ""تجربهی مشتریان"" در آینده موجد فرصتهای خرید یا توجه به آن محصول و کالا خواهد شد. شماره های پیشین نشریهی توسعه مهندسی بازار، بازاریابی حسی را در پرتو مطالعات موردی و مثالهای واقعی و تازهی بازار معرفی میکند. مطالعهی هر یک از این مثالهای واقعی برآمده از کسب وکارها میتواند دیدگاه آفرین باشد. با وجود این، مراجعه به کتاب بازاریابی حسی اثر شاز اسمیلانسکی با ترجمهی پرویز درگی و محمد سالاری نیز پایه های نظری به همراه مطالعات موردی را تکمیل میکند.

تبلیغات