پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

دانشگاه مدرسه باشد یا مکتب؟ دایه باشد یا پیامبر؟

نویسندگان:
منبع: دانشکده سال اول تابستان 1354 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی آموزش و پرورش
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۴۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۵۷ (۱)

  • -دانشکده سال سوم 1357 شماره 10

سال ۱۳۵۶ (۲)

  • -دانشکده سال دوم 1356 شماره 8
  • -دانشکده سال سوم 1356 شماره 9

سال ۱۳۵۵ (۴)

  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 5
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 6
  • -دانشکده سال اول پاییز 1354 شماره 4
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 7

سال ۱۳۵۴ (۲)

  • -دانشکده سال اول تابستان 1354 شماره 3
  • -دانشکده سال اول بهار 1354 شماره 2

سال ۱۳۵۳ (۱)

  • -دانشکده سال اول زمستان 1353 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO