پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

زبان و اندیشه: رابطه مفهوم گرایی و مصداق گرایی با فعالیت شناختی

نویسندگان: علیرضا تولایی ملیحه کامران منش
منبع: مهراوه سال چهارم بهار و تابستان 1387 شماره 8 و 9
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه زبان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -مهراوه سال چهارم بهار و تابستان 1387 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -مهراوه سال دوم زمستان 1385 شماره 5 و 6 و 7

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -مهراوه سال اول زمستان 1384 شماره 2 و 3 و 4

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مهراوه سال اول دی 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO