پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

زبان و اندیشه: رابطه مفهوم گرایی و مصداق گرایی با فعالیت شناختی

نویسندگان: علیرضا تولایی ملیحه کامران منش
منبع: مهراوه سال چهارم بهار و تابستان 1387 شماره 8 و 9
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه زبان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۱۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -مهراوه سال چهارم بهار و تابستان 1387 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -مهراوه سال دوم زمستان 1385 شماره 5 و 6 و 7

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -مهراوه سال اول زمستان 1384 شماره 2 و 3 و 4

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مهراوه سال اول دی 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO