پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

واسطه ها در بازاریابی نفت ایران نقشی ندارند

نویسندگان:
منبع: جهان انرژی سال دوم اردیبهشت 1386 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
  2. حوزه‌های تخصصی اقتصاد اقتصاد بخشی،اقتصاد صنعتی،کشاورزی،انرژی،منابع طبیعی،محیط زیست اقتصاد انرژی نفت،گاز طبیعی،زغال سنگ،مشتقات نفتی ذخایر،تولید،صادرات،حمل و نقل و بازاریابی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۲۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۷

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -جهان انرژی سال دوم تیر 1386 شماره 7
  • -جهان انرژی سال دوم اردیبهشت 1386 شماره 6

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -جهان انرژی سال اول بهمن و اسفند 1385 شماره 5
  • -جهان انرژی سال اول دی 1385 شماره 4

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -جهان انرژی سال اول آبان 1384 شماره 3
  • -جهان انرژی سال اول مهر 1384 شماره 2
  • -جهان انرژی سال اول شهریور 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO