پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چگونه مهارت های زندگی را به کودکان بیاموزیم؟

نویسندگان: ریحانه نیک پرور
منبع: ایران پاک اسفند 1388 شماره 26
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی اجتماعی تعامل اجتماعی فرد در گروه
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین فردی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۲۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -ایران پاک فروردین 1390 شماره 39

سال ۱۳۸۹ (۱۲)

  • -ایران پاک اسفند 1389 شماره 38
  • -ایران پاک بهمن 1389 شماره 37
  • -ایران پاک دی 1389 شماره 36
  • -ایران پاک آذر 1389 شماره 35
  • -ایران پاک آبان 1389 شماره 34
  • -ایران پاک مهر 1389 شماره 33
  • -ایران پاک شهریور 1389 شماره 32
  • -ایران پاک مرداد 1389 شماره 31
  • -ایران پاک تیر 1389 شماره 30
  • -ایران پاک خرداد 1389 شماره 29
  • -ایران پاک اردیبهشت 1389 شماره 28
  • -ایران پاک فروردین 1389 شماره 27

سال ۱۳۸۸ (۲)

  • -ایران پاک اسفند 1388 شماره 26
  • -ایران پاک دی 1388 شماره 24

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO