پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ویژگی های مدارس انگیزه دهنده

نویسندگان: صغری ابراهیمی قوام
منبع: مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی انگیزش انگیزش در تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۵۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO