پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نگاهی به موضوع کالاهای حساس، خاص و استراتژیک در ایران

نویسندگان: ماندانا فاضل
منبع: پژوهش های تجارت جهانی پاییز و زمستان 1387 شماره 12 و 13
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی مدیریت استراتژیک
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۲۵۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۸ (۲)

  • -پژوهش های تجارت جهانی سال چهارم و پنجم پاییز و زمستان 1388 شماره 16 و 17
  • -پژوهش های تجارت جهانی پاییز و زمستان 1388 شماره 14 و 15

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -پژوهش های تجارت جهانی پاییز و زمستان 1387 شماره 12 و 13
  • -پژوهش های تجارت جهانی بهار و تابستان 1387 شماره 10 و 11

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -پژوهش های تجارت جهانی پاییز و زمستان 1386 شماره 8 و 9
  • -پژوهش های تجارت جهانی بهار و تابستان 1386 شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -پژوهش های تجارت جهانی پاییز و زمستان 1385 شماره 4 و 5
  • -پژوهش های تجارت جهانی بهارو تابستان 1385 شماره 2 و 3

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -پژوهش های تجارت جهانی 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO