۱. هزینه کردن تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است نویسنده: کاظم حسین زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 653 چکیده تعداد دانلود : 240
۲. نگرشی کوتاه بر چگونگی طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون نویسنده: خسرو یحیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 64 چکیده تعداد دانلود : 411
۳. موثرترین و جامع ترین روش تبلیغات نویسنده: سعید طلایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 462 چکیده تعداد دانلود : 143
۴. تبلیغات بین المللی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : 123 چکیده تعداد دانلود : 182
۵. تبلیغات جزء مهمی از بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 968 چکیده تعداد دانلود : 184
۶. تبلیغات و بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 505 چکیده تعداد دانلود : 406
۷. تبلیغات فرهنگی و فرهنگ تبلیغات نویسنده: فیروزه عظیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 215 چکیده تعداد دانلود : 669
۸. 7 نکته مهم برای تبلیغ یک تجارت کوچک مترجم: ارشیا طاهر خانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 975 چکیده تعداد دانلود : 678
۹. پوستر و تبلیغ / آموزش محور توسعه مترجم: نسرین فروغی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 517 چکیده تعداد دانلود : 491