اگر چه نقش مدیریت کیفیت فراگیر به عنوان یک فرآیند موثر در ارتقا عملکرد سازمانها به اثبات رسیده است ، اما ارزش و اهمیت آن را میتوان فقط از طریق ارزشیابی فراگیر کاربرد آن در سازمانها بدست آورد . فلسفه TQM ، مشتری مداری است ، TQM میتواند مفاهیم کیفیت تولید ، نظارت بر فرآیند ، اطمینان کیفیت و ارتقا کیفیت را با یکدیگر پیوند دهد و در نهایت نظارت بر تمامی فرآیندهای تغییر و تحول در یک سازمان را به منظور رضامندی مشتریان در دست گیرد . TQM بر پایه نظارت داخلی سازمان یا نظارت خود به خود که در هر یک از واحدهای مجموعه کار بر قرار دارد استوار میباشد ...