آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

در عصر حاضر مزیت رقابتی به عنوان پارادایم غالب بنگاه های اقتصادی مطرح است . از این رو روش های کاهش هزینه ، مورد توجه بنگاه های اقتصادی قرار گرفته است و جهت بومی سازی و نهادینه کردن آن سرمایه گذاری های کلانی صورت گرفته است . هدف از این تحقیق طراحی الگوریتم مدیریت هزینه های بنگاه اقتصادی در گروه صنعتی ایران خودرو می باشد و به دنبال تلفیق دو روش مهندسی ارزش و هزینه یابی بر مبنای هدف هستیم . برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است ...

تبلیغات