چکیده

کتابخانه های دیجیتال، که توسط کاربران از راه دور مورد استفاده قرار میگیرند، نیازمند استفاده از اینترنت برای انجام وظایف خود هستند، آنها مسلماً این کانال را برای انتظاراتی که از کتابخانه دیجیتال دارند مناسب یافتهاند. در حقیقت، آنها خواهان روابطی با ناشران، کارگزاران، واسطه های اطلاعاتی و همچنین صنایع اطلاعاتی با استفاده از سرویسهای برای برقراری روابط با کاربرانشان مورد استفاده قرار میدهند. در این راستا، آنها مجبور به استفاده از کسب و کار الکترونیکی هستند. نگاهی اجمالی به این دو سرویس ما را به استفاده از کسب و کار الکترونیکی در کتابخانه های دیجیتال رهنمون خواهد شد.

تبلیغات