![نقد سینما](/images/www/fa/article/article-thumbnail/2019/1575462628-1278.jpg)
مقالات
سینما فردا؛ گامی به سوی آینده
حوزههای تخصصی:
نظری به دنیای موسیقی فیلم: آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟
حوزههای تخصصی:
جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ارکستر سینما ناهم خوان است
حوزههای تخصصی:
پرونده ی موضوعی، موسیقی در سینما: فرهنگ نام ها و فیلم های موسیقی سازان سینمای ایران (1357 - 1309) بخش نخست: موسیقی در سینمای قبل از انقلاب: موسیقی سازان سینما
حوزههای تخصصی:
جایگاه موسیقی در سینما
حوزههای تخصصی:
بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: در ستایش ترانه ی یک سیاهپوست
حوزههای تخصصی:
مقدمه یی بر زیبایی شناسی موسیقی متن فیلم
جستاری در موسیقی فیلم
حوزههای تخصصی:
موسیقی در آثار سینمایی مستند
نگاهی به مؤلفه ی موسیقی در سینما: ناپیدای تاثیر گذار
حوزههای تخصصی:
یک سینما، یک گونه
سینمای جهان، موسیقی فیلم: معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم خنیاگران هنر هفتم
حوزههای تخصصی:
نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانه های باب دیلن: باب دیلن آن جا نیست
نقد هالیوود: ساحره یی به نام هالیوود
حوزههای تخصصی:
زندگی و آثار فیلیپ گلس: اصوات شیشه یی
نگاه ویژه: تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: تهاجم به بشریت
حوزههای تخصصی:
نقد حضوری، گفت و گو با حرفه یی ها: گفت و گو با فتح الله جعفری جوزانی، تهیه کننده ی سینما: سرابی به نام سینما
حوزههای تخصصی:
کارگاه فیلمنامه، آموزش فیلمنامه نویسی: از ایده تا فیلمنامه، ضرورت نگارش خلاصه ی داستان
حوزههای تخصصی:
کارگاه فیلمنامه، سینمای نوشتاری: شخصیت پردازی در فیلمنامه
حوزههای تخصصی:
گفتگوها
گفت و گو: گفت و گو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم نسل نو، موسیقی نو
حوزههای تخصصی:
گفت و گوی ویژه: گفت و گو با احمد دهقان درباره ی پاداش سکوت و داستان من قاتل پسرتان هستم: تحیر، اعتراض و افشاگری
حوزههای تخصصی:
گفت و گو: گفت و گو با استیون اسپیلبرگ در مورد نقش موسیقی در سینما: همکاری مشترک نت ها و تصاویر
میزگرد تخصصی، بررسی بحران ها: سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (8): ابتذال در سینمای ایران؛ توهم یا واقعیت؟
حوزههای تخصصی: