پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی تطبیقی مفهوم نمادین «درخت» در ایران (با تأکید بر برخی متون ادبی و عرفانی ایران باستان و ایران

نویسندگان: فریناز فربود محمود طاووسی
منبع: مدرس هنر 1381 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات انواع ادبی ادبیات نمادین نماد و نمادپردازی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۱۷۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -مدرس هنر دوره دوم پاییز و زمستان 1386 شماره 2
  • -مدرس هنر دوره دوم بهار و تابستان 1386 شماره 1

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -مدرس هنر دوره اول 1385 شماره 1

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مدرس هنر 1382 شماره 3

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -مدرس هنر 1381 شماره 2
  • -مدرس هنر 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO