پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اثر مدلهای آموزشی در یادگیری

نویسندگان: محبوبه حدادزاده شکیبا یدالله جوادی
منبع: نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1382 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی رفتار سازمانی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۹۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1388 شماره 12

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1387 شماره 11

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1386 شماره 10
  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1386 شماره 9

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1385 شماره 8
  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1385 شماره 7

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1384 شماره 6
  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1384 شماره 5

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1382 شماره 3
  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1382 شماره 2

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -نخل شهداد (مدیریت در اسلام) 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO