پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی اصول و مبانی اساسی و علمی برنامه ریزی درسی (2)

نویسندگان: سیاوش خلیلی شورینی
منبع: کنترولر 1375 شماره 3 و 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -کنترولر 1385 شماره 21

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -کنترولر 1384 شماره 18

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -کنترولر 1383 شماره 15 و 16

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -کنترولر 1381 شماره 11 و 12

سال ۱۳۷۷ (۱)

  • -کنترولر 1377 شماره 5 و 6

سال ۱۳۷۵ (۱)

  • -کنترولر 1375 شماره 3 و 4

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO