پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ارایه شیوه ای نو در شناسایی و تعدیل تأخیرات بلندمرتبه سازی به کمک مدیریت دانش

نویسندگان: منصوره مقدم مجتبی حسینعلی پور
منبع: مدیریت پروژه 1387 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۱۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 10
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 9
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 8
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 7

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -مدیریت پروژه 1386 شماره 6
  • -مدیریت پروژه 1386 شماره 5

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 4
  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 3
  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 2

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO