پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی تطبیقی نفس از دیدگاه سه فیلسوف مشائی؛ کندی، فارابی و ابن سینا

نویسندگان: حدیث رجبی
منبع: رهنمون 1382 و 1383 شماره 5 و 6
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی منطق، فلسفه و کلام اسلامی فلسفه اسلامی کلیات فلسفه تطبیقی
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تربیت تربیت روانی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۶۳۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -رهنمون 1386 شماره 23 و 24

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -رهنمون 1384 و 1385 شماره 13 و 14

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -رهنمون 1384 شماره 11 و 12
  • -رهنمون 1383 و 1384 شماره 9 و 10

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -رهنمون 1383 شماره 7 و 8
  • -رهنمون 1382 و 1383 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -رهنمون 1382 شماره 3 و 4
  • -رهنمون 1382 شماره 2

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -رهنمون 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO