پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

توانمندسازی در آموزش و پرورش

نویسندگان: وجیهه گمینیان
منبع: مدیریت در آموزش و پرورش 1382 شماره 35 و 36
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۹۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش 1382 شماره 35 و 36

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره هشتم پاییز 1381 شماره 31

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم پاییز و زمستان 1378 شماره 23 و 24
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم تابستان 1378 شماره 22
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم بهار 1378 شماره 21

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO